Правила проживання в готелі та користуванняоб’єктами інфраструктури на території готелю
Шановний майбутній гостю, просимо звернути твою увагу на низку правил перебування в нашому готелі, перед поселенням, будь ласка ознайомтеся і приємного відпочинку.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ1.1. Ці Правила розроблені на основі чинного Законодавства України, і з урахуванням вимог ради Міжнародної готельної асоціації.1.2. Готель «МЕДВИНО» – гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.1.3. Паління у готелі, за винятком спеціально відведених місць, заборонено.1.4. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, паління в недозволених місцях і недотримання законних вимог адміністрації.
2. ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ2.1. З метою забезпечення порядку і безпеки в готелі забороняється:- Палити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком спеціально відведених місць.- Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання.- Передавати стороннім особам ключ-картку від номеру.- Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.- Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, які небезпечні для життя і здоров’я оточуючих.- Переставляти і виносити меблі з номера.- Порушувати загальноприйняті норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.- Виявляти агресивні дії, які загрожують безпеці здоров’я або майну інших осіб.- Вчиняти дії, що порушують спокій та заважають іншим гостям (вести гучні розмови, слухати музику після 22:00 год.);- Заподіювати шкоду майну готелю.- Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі.- Перебувати в номері без оплати, після закінчення терміну бронювання після 12:00 год дня.- Забирати майно готелю в якості «сувеніру».2.2. При розміщенні дітей віком до 2 років (включно) з батьками в одному номері без надання місця, плата за проживання дітей не стягується.2.3. Номери готелю одного типу можуть дещо відрізнятися інтер'єром.2.4. Вартість номеру включає: надання номеру для проживання, харчування (сніданок), бездротовий доступ до мережі Інтернет2.5. Додатково оплачується туристичний збір, розмір якого визначається чинним законодавством.
3. ПОСВІДЧЕННЯ ОСОБИ ПРИ ЗАЇЗДІ3.1. При поселенні Гість повинен надати адміністрації готелю підтверджуючі документи особи (паспорт, права, закордонний паспорт)3.2. Плата за готельні послуги проводиться за цінами та тарифами, що встановлені Виконавцем. Виконавець залишає за собою право вносити зміни у тарифи та ціни.3.3. Зміна дати поселення можлива лише за узгодженням Готелем і здійснюється не пізніше ніж за 1 (одну) добу до заїзду гостя.3.4. У випадку незамовленого заздалегідь продовження терміну перебування чи зміни дати заїзду гостей, Готель залишає за собою право відмови у продовженні проживання.3.5. Гість при поселенні в номер зобов`язаний надати оригінали документів, що посвідчують особу для зняття ксерокопії відповідних документів. Відповідно до даних правил проживання в готелі гість підтверджує про те, що: – він знає про свої права як суб’єкта персональних даних, визначені Законом України “Про захист персональних даних”, мету збору таких даних та осіб, яким можуть передаватися його персональні дані; – гість дає свою згоду включити до бази персональних даних Готелю – «Контрагенти» свої персональні дані (надані відомості) з метою забезпечення реалізації адміністративно- правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту; – готель підтверджує, що персональні дані гостя не будуть передані іншим особам та використовуватись лише в випадках вказаних вище .
4. ЗАЇЗД / ВИЇЗД4.1. Час заїзду – 15.00 за місцевим часом. 4.2. Час виїзду – 12.00 за місцевим часом.4.3. В разі перебування в номері, на період закінчення встановленого часу виїзду, гість забов’язаний оплатити пізній виїзд у встановленій готелем сумі.Продовження терміну проживання , достроковий виїзд :- гість має право на продовження терміну проживання (узгоджується з адміністратором);– гість зобов`язаний провести повний розрахунок за спожиті товари, послуги на рецепції готелю;
5. РАННІЙ ЗАЇЗД ТА ПІЗНІЙ ВИЇЗД5.1. Для подорожуючих, які приїхали завчасно до години поселення (до 15:00) пропонуємо скористатися платною послугою “Ранній заїзд”, щоб чим швидше розпочати повноцінний відпочинок. Обов’язково врахуйте, що дана послуга бронюється завчасно.5.2. Гостям, які з певних причин вимушені затриматись в готелі після години виселення (12:00), пропонуємо послугу “Пізній виїзд” до 18:00. Дана послуга бронюється завчасно.5.3. Вартість послуг “Ранній заїзд” та “Пізній виїзд” залежить від категорії номеру, в якому проживає гість.
6. РОЗМІЩЕННЯ ДІТЕЙ6.1. Діти до 2 років розміщуються в номері з батьками безкоштовно. 6.2. За проживання в номері дитини віком від 2-х років здійснюється доплата згідно тарифів Виконавця за кожну дитину за сніданок з наданням додаткового ліжка.6.3. Можливість додаткового місця або дитячого ліжечка узгоджується з адміністрацією.6.5. Всі діти, які не досягли 16-річного віку, повинні знаходиться в готелі в супроводі дорослого.
7. РОЗМІЩЕННЯ З ДОМАШНІМИ ТВАРИНАМИ7.1. Домашніми тваринами в Готелі визнаються тільки собаки декоративних і дрібних порід до 20 кг і зростом близько 15-40 см у холці. Готель залишає за собою право визначати, чи можливо проживання тварини в кімнаті. Забороняється перебування в готелі з собаками бійцівських порід.7.2. У Готелі дозволено проживання людей разом із домашньою тваринами, які допомагають обслуговувати їх потреби (собаки-поводирі або інші тварини).7.3. При заселенні в Готель з домашніми тваринами, гість зобов’язаний ознайомитися з цими правилами і поставити підпис в реєстраційній картці при заселені, що підтверджує згоду з даними правилами.7.4. Розміщення з домашньою твариною допускається тільки в разі, якщо гість надав стандартні документи ветеринарної служби, що відповідають законодавству України. Готель має право запросити цю інформацію в будь-який час.7.5. Гостю необхідно взяти з собою спеціальний килимок або клітку для домашньої тварини.7.6. Після вигулу домашньої тварини гість повинен прибрати екскременти в спеціальний пакет і утилізувати у кошик для сміття.7.7. Для годування домашньої тварини гостю потрібно взяти з собою спеціальний посуд або замовити його на рецепції.7.8. Годувати домашніх тварин з посуду ресторану суворо забороняється.7.9. Забороняється брати з собою домашніх тварин у ресторан чи басейн.7.10. Забороняється використовувати рушники, простирадла та інші постільні приналежності Готелю після миття тварини. Рушник для тварини надається Готелем на замовлення Гостя.7.11. Забороняється вичісувати домашніх тварин у кімнатах або холі Готелю.7. 12. Під час прибирання або проведення ремонтних робіт перебування домашніх тварин в кімнаті заборонено.7.13. Гість несе повну відповідальність за будь-які збитки, завдані твариною. При заселенні в Готель із домашнім улюбленцем, гість зобов’язаний внести грошовий аванс у розмірі 2 000 (дві тисячі) гривень за можливі ризики нанесення шкоди майну Готелю. Депозит грошових коштів повертається по закінченню проживання в Готелі, в разі відсутності шкоди. У разі нанесення серйозних збитків, гість зобов’язаний відшкодувати всі витрати, пов’язані з наслідками шкоди.7.14. Крім суми, зазначеної в п.13, гість зобов’язаний внести інші платежі передбачені прейскурантом (за кожні 3 дні перебування) за генеральне прибирання, яке проводить працівник Готелю після від’їзду гостя, що проживав з твариною, з метою підготовки кімнати для заселення наступного гостя.7.15. Готель залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, які проживають з твариною у разі:– порушення правил проживання;– агресивної, неадекватної, галасливої поведінки тварини.
8. КУРІННЯ8.1. Куріння, а також виклористання вейпів та систем нагрівання табаку в номерах та інших приміщеннях готелю заборонено, крім спеціально виділених для цього місць.8.2. в разі порушення даного вимоги, визначеної у п. 8.1., готель буде змушений зняти плату з гостя в розмірі 5000 гривень. 8.3.За систематичне порушення даного правила, адміністрація готелю має право виселити гостя з готелю без повернення коштів за проживання.
9. СПА-ПОСЛУГИ9.1. Час відвідування зони СПА 12:00 – 23:00. Забороняється користуватися джакузі, хамамом, сауною та холодною купіллю гостям, які мають медичні протипоказання, будь-які ознаки хвороби, а також в стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння. Готель не несе відповідальності в разі заподіяння шкоди здоров’ю гостя або при настанні нещасного випадку під час користування гостем джакузі, хамамом, сауною та холодною купіллю.9.2. ОБОВ’ЯЗКОВО перед відвідуванням лазень та джакузі скористайтесь душем та зніміть усі прикраси, задля власної безпеки та інших проживаючих.9.3. В СПА зоні суворо заборонено користуватись скляним посудом з ресторану.9.4. Рекомендовано відвідування СПА особам які досягли 16 років. Відвідування СПА з дітьми дозволено лише під наглядом та відповідальністю батьків.
10. БЕЗПЕКА10.1. Гостю забороняється приносити і зберігати в номері легкозаймисті предмети, приносити на територію готелю матеріали і які несуть небезпеку для життя і здоров’я оточуючих і себе самого. 10.2. Готель не несе відповідальності за втрату грошей, валютних цінностей, цінних паперів, ювелірних прикрас та інших цінних речей гостя.
11. ЗАБУТІ РЕЧІ11.1. У разі виявлення забутих речей гостя, готель негайно повідомляє про це власника, якщо він відомий. 11.2. Забуті речі, термін зберігання яких необмежений, зберігаються в готелі протягом 6 місяців. Після закінчення цього терміну і не виявлені власника забутих речей, готель має право утилізувати ці речі, склавши відповідний акт.
12. МАЙНО ГОТЕЛЮ12.1. Гість повинен берегти майно Готелю. 12.2. У разі втрати або пошкодження майна готелю, гість відшкодовує збитки відповідно у повному обсязі відповідно до вартості втраченого майна та/або вартості відновлювального ремонту. 12.3. Гість також несе відповідальність за завдані збитки майну готелю членами його сім’ї та його відвідувачами.13. ВНУТРІШНІЙ РОЗПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІЗ 23:00 до 08:00 години ранку усередині готелю і на території необхідно дотримуватися режиму тиші. У номерах в цей час забороняється включати на велику гучність аудіосистеми і телевізори.До відвідувачів готелю можуть приходити гості з 08:00 до 22:00 години. На прихід гостей повинен дати згоду проживаючий в номері, а адміністратор веде запис усіх гостей готелю. За гостя відповідає проживаючий в номері. При необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя.
14. ЗАЇЗД І ПАРКУВАННЯ АВТОТРАНСПОРТУ14.1.Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах, біля спального (стоянка не більш 15 хв), ресторанного та інших корпусів готелю.14.2. 3а порушення правил стоянки і паркування передбачено штраф у розмірі 500 грн. Приповторному випадку такого порушення адміністрація Готелю має право виселити гостя.15. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ АДМІНІСТРАЦІЇ ГОТЕЛЮ15.1. Персонал Готелю зобов’язаний інформувати гостей про надання послуг, про форму та порядок їх оплати у момент заселення гостей до Готелю.15.2. Адміністрація Готелю несе відповідальність за комплектність та справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номерів до заселення.15.3. Адміністрація Готелю залишає за собою право на відвідування номеру без згоди Гостя у випадку задимлення, пожежі, затоплення у номері, а також у випадку порушення діючих Правил проживання та загального порядку, порушення правил користування побутовими електроприладами; у разі виявлення електроприладів , які не входять до комплектації номеру або свічок, адміністрація має право на вилучення без згоди проживаючого та повернути при виїзді з Готелю. А також після закінчення терміну перебування гостя після 12:00( у випадку, якщо гість не скористався послугою пізній виїзд).15.5. Якщо Гість неодноразово порушує Правила проживання у Готелі, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших споживачів, Готель має право відмовити у поселенні або здійснити виселення без компенсації вартості оплаченного проживання.
16. КОРИСТУВАННЯ МАНГАЛОМ16.1 Гостям забороняється розведення вогнища поза спеціально відведених місць.16.2. Перед початком використання мангалу Гості зобов’язані перевірити наявність вогнегасника.16.3. Під час використання мангалу необхідно суворо дотримуватися правил пожежної безпеки. Забороняється розведення вогню що може спричинити загоряння оточуючих дерев, трави та приміщень Готелю, або може призвести до опіків оточуючих людей.16.4. Після використання мангалу користувач мангалу зобов’язаний залити водою вуглі, що залишилися у мангалі.
17. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ17.1. Готель дотримується правил конфіденційності. 17.2. Готель може запитувати персональні дані гостя, до яких відносяться: прізвище, ім’я та контактна інформація, дата народження, дати заїзду та виїзду, при поселенні в готель. Персональні дані гостя можуть використовуватися з метою бронювання номерів. Персональні дані гостя також можуть бути використані для поліпшення якості послуг готелі, проведення маркетингових досліджень. Інформація може бути надана третім особам у виняткових випадках, передбачених чинним законодавством України, тільки з дозволу гостя і за рішенням суду.17.3. За порушення цих правил проживання адміністрація готелю несе за собою право виселити гостя з номера, без повернення коштів за проживання.